Verzenden en retourneren

Verzenden & retourneren

Alle bestellingen en voor 16.00 uur bij ons binnen komen worden nog dezelfde dag verwerkt en verzonden. Dit geldt NIET voor zaterdag, zon-en feestdagen. Indien een product niet voorradig is wordt dit met de klant per mail of telefoon gecommuniceerd.
Pakketten worden circa. 97%  de volgende dag bezorgd en briefpost wordt de volgende werkdag bij je aangeboden. Daar hebben wij zelf geen grip op en we zijn daarvoor afhankelijk van de drukte bij Postnl. Uit ervaring blijkt dat de briefpost wel eens 1 tot enkele dagen vertraging oploopt.
Mocht je je pakket willen volgen, lees dan verder onder “Pakket volgen”(hieronder).

Indien je een pakket laat bezorgen, kun je zelf de tijdsindicatie kiezen. Dit geldt alleen voor pakketten en niet voor briefpostverzendingen.

Verzendkosten

NEDERLAND
Prijs per pakket 6,95 euro/ pakket (tot 30 kilo)
GRATIS thuisbezorgd vanaf 50 euro

BELGIE
Prijs per pakket 19,50 euro / pakket
(GRATIS thuisbezorgd bij een bestelling van meer dan 75 euro)

Track en Trace

Track & Trace is een handige manier om uw zending met barcode online te volgen. Het enige wat u nodig heeft is de barcode en de postcode van u als ontvanger. Ook als verzender volgt u uw zending eenvoudig online of met de PostNL App.

Bezorging

Wij garanderen normaliter een bezorgtermijn van 1-2 werkdagen in 97% van de gevallen. Om de kosten voor de klanten zo laag mogelijk te houden, laten wij onze voorraad groeien met de vraag uit de markt. Hierdoor hebben geen overbodig grote voorraden en kan het voorkomen, dat bepaalde producten op sommige momenten niet op voorraad zijn.

We wijzen er uitdrukkelijk op dat wij de bovenstaande bezorgtermijn niet 100% kunnen garanderen. Dit geldt tevens voor de absolute correctheid van het voorraad beheersysteem (i.v.m. gereserveerde bestelling ed.). Dit omdat wij hierin tevens afhankelijk zijn van de beschikbaarheid van de producten van onze leverancier. Wij wijzen dus op voorhand uitdrukkelijk alle claims hieromtrent af. De beslissing voor het eventueel vooraf versturen van een deelbestelling (bijvoorbeeld omdat een deel van de bestelling nog niet voorradig is), blijft ten allen tijde een door ons gemaakte beslissing en is dus NIET standaard. Het eventueel versturen van een nabestelling geschiedt op onze kosten.

Niet goed-geld terug garantie

U heeft onze producten thuis en u bent niet tevreden, dan mag u de producten terugsturen en krijgt u het geld voor de product(en) terug.
Wij storten uw geld, nadat het product in ongeopende verpakking bij ons retour is, binnen 14 werkdagen terug op uw rekening. De totale verzendkosten incl. de kosten voor retourzending zijn voor rekening van de klant.

Retourneren

Niet tevreden met uw producten? Dan mag u de producten in ongeopende verpakking (voeding) retourneren naar het volgende adres:

Hilcosport.nl

Seringenstraat 12

7621 CZ Borne

Track en trace PostNL
Volg uw pakket

Hoe werkt het?

Zodra u een barcode heeft, kunt u de zending online volgen of met de PostNL App. Als de dag waarop wij de zending aanbieden bekend is, tonen we deze dag. Ook geven we aan hoe laat we de zending bezorgen (indien mogelijk).

Indien zich problemen hebben voorgedaan met de bezorging dan verzoeken wij u, zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen. Wij zorgen dan voor een adequate afhandeling.